Exio henter all informasjon fra offentlige registre for å sikre en sømløs og automatisert brukeropplevelse for styret, beboere og forvaltere.
Funksjoner i Adminportalen
Administrere beboere – Invitere, aktivere og deaktivere brukere på en sømløs måte.
Korrigere informasjon – Justere feil eller mangler i data hentet fra offentlige registre.
Supplere med informasjon som ikke finnes i offentlige registre – Legge til relevante opplysninger som styret eller forvaltningen trenger, f.eks. interne avtaler, kontaktpersoner eller spesifikke styrevedtak.
Opprette og administrere velforeninger – Registrere nye enheter og tilpasse adresser.
Sende invitasjoner på nytt – Sikre at alle relevante brukere får tilgang til systemet.
Legge til nye dokumenter– Tilpasse og oppdatere organisasjonens dokumentasjon utover standarddata.
Brukerstatistikk – Få oversikt over innlogginger i Beboerportalen, inkludert eiere, leietakere og medboere, samt samtykker for SMS, push-varsler og e-post.
Ved å kombinere automatiserte data fra offentlige registre med fleksibiliteten til å legge inn egne opplysninger, gir Adminportalen en fullverdig administrasjonsløsning for organisasjonens behov.

