Gå til hovedinnhold

Hva er Adminportalen?

Adminportalen er utviklet for å gi styremedlemmer et effektivt verktøy for administrasjon av organisasjonen. Portalen forenkler håndteringen av beboere, organisasjonsdata og annen viktig informasjon som ikke nødvendigvis finnes i offentlige registre.

M
Skrevet av Morten Luhr
Oppdatert for over 10 måneder siden

Exio henter all informasjon fra offentlige registre for å sikre en sømløs og automatisert brukeropplevelse for styret, beboere og forvaltere.


Funksjoner i Adminportalen

  • Administrere beboere – Invitere, aktivere og deaktivere brukere på en sømløs måte.

  • Korrigere informasjon – Justere feil eller mangler i data hentet fra offentlige registre.

  • Supplere med informasjon som ikke finnes i offentlige registre – Legge til relevante opplysninger som styret eller forvaltningen trenger, f.eks. interne avtaler, kontaktpersoner eller spesifikke styrevedtak.

  • Opprette og administrere velforeninger – Registrere nye enheter og tilpasse adresser.

  • Sende invitasjoner på nytt – Sikre at alle relevante brukere får tilgang til systemet.

  • Legge til nye dokumenter– Tilpasse og oppdatere organisasjonens dokumentasjon utover standarddata.

  • Brukerstatistikk – Få oversikt over innlogginger i Beboerportalen, inkludert eiere, leietakere og medboere, samt samtykker for SMS, push-varsler og e-post.

Ved å kombinere automatiserte data fra offentlige registre med fleksibiliteten til å legge inn egne opplysninger, gir Adminportalen en fullverdig administrasjonsløsning for organisasjonens behov.

Svarte dette på spørsmålet?